Dask Till Dawn.

04:00

3, 2, 1, 0!
To ten czas!
Nastąpił powrót na bloga !
Minęło tyle czasu, od ostatniego postu. Bardzo długo nie mogłam się zebrać, żeby tu wrócić ale już jestem. Strasznie mi tego brakowało. Potrzebowałam czasu, aby zrozumieć dlaczego zaczęłam mieć bloga i czego na nim oczekuję. Wróciłam jako zupełnie inna osoba, otwarta na innych, uszczęśliwiać siebie i osoby które są przy mnie, aby osiągać sukcesy w tym co robie, spełniać marzenia nie zważając na przeszkody, które stoją na drodze. Gdy poszłam na sesje, którą możecie zobaczyć na dole, dawno nie czułam się taka zadowolona sama z siebie, zrozumiałam że małe rzeczy cieszą najbardziej. Mój blog powstał prawie 3 lata temu, zaczęłam go prowadzić jako dziewczynka w 3 gimnazjum. Osoby ze szkoły się ze mnie śmiały, z mojego bloga a jaki był tego powód? Ponieważ robie to co naprawdę lubię? Szczerzę mogę im za to tylko podziękować, bo takim zachowaniem, nauczyłam się nie poddawać i iść dalej.
Od teraz na blogu będzie troszkę inaczej. Oczywiście będę dodawała sesje, przepisy ale wprowadzam dwie nowe rzeczy. Pierwszą rzeczą, będą od czasu do czasu ukazywać się recenzje różnych produktów. Drugą rzeczą będą to filmiki z moich treningów, abyście mogli zaczerpnąć pomysły na różne ćwiczenia na siłowni, które nie muszą być nudne i skompliwane ale mogą dać taki wycisk, że na następny dzień nie będziecie mogli wchodzić po schodach ale będzie się z tego cieszyć, a nie załamywać.
Trzymajcie się, buziaki






You Might Also Like

7 komentarze

About Me

Popular Posts

Formularz kontaktowy