Someone

13:12


Witajcie!
Już jutro mamy 6 grudnia,czyli Mikołajki. Dla niektórych to zwykły dzień, ponieważ nie odczuwają go nadzwyczajnie i nie potrzebują go wyróżniać. Natomiast dla innych,ten dzień ma jakiegoś rodzaju sentyment.Dla mnie Mikołajki to niezwykły dzień. Zaczynam wtedy odczuwać coraz bardziej świąteczny klimat,który rośnie w powietrzu.Mieliśmy okazję poczuć już pierwszy śnieg.Powoli zaczynamy puszczać świąteczną muzykę,a wystrój wokół nas przybiera ciepłe,zimowe barwy.Gdy byłam małą dziewczynką, 6 grudnia był dniem pisania listu do świętego mikołaja.Kładłam go na oknie u rodziców,a gdy znikał byłam bardzo szczęśliwa.Teraz jestem już duża i chce jedynie czuć się wspaniale w świątecznym klimacie. 

You Might Also Like

2 komentarze

About Me

Popular Posts

Formularz kontaktowy