Say you won't let go

14:05


Nadszedł czas podsumowania. Mogliście ostatnio zauważyć, że bardzo mało dodawałam swoich zdjęć z bieżących sesji. Chciałam się wam pokazać po pewnej zmianie. Od momentu jak zaczęłam chodzić na siłownie to dzięki niej zrozumiałam, że w życiu należy podejmować ryzykowne decyzje. Następnie czerpać z nich nauczkę, np: może to być sytuacja, że przez cały czas robiłam przysiady bez sztangi, a tu pewnego dnia postanowiłam ćwiczyć z obciążeniem. Na następny dzień po dobrze wykonanym treningu mamy zakwasy. Morał z tego jest taki, że jak zrobimy coś pochopnie i bez żadnych wyrzutów sumienia, później widzimy tego dobre efekty. Dzisiaj chciałabym wam pokazać efekty sesji z Chojnacki photography która wyszła tak jak przeczuwałam czyli rewelacyjnie. Jak byście sobie porównali tą sesje do tych co były robione rok temu, można zauważyć jak bardzo się zmieniłam. Nie tylko pod względem wyglądu ale również charakteru oraz poglądu na otoczenie. Pod żadnym względem nie żałuje tego co się stało, dlatego też chce Was zachęcić abyście zrobili w najbliższym czasie coś ryzykownego żebyście zobaczyli, że było warto.

















You Might Also Like

0 komentarze

About Me

Popular Posts

Formularz kontaktowy