Catch&Release

10:47


Hejka!
Moje ferie skończyły się już tydzień temu, ale dopiero teraz ogarnęłam wszystko do końca. Jak możecie się domyślać z powodu końca ferii byłam bardzo załamana bo znów trzeba wcześnie wstawać i iść do szkoły. Na szczęście jest już coraz bliżej wakacji i ten fakt mnie podnosi na duchu. Ferie same w sobie minęły mi bardzo dobrze. Pierwszy tydzień spędziłam na miejscu z przyjaciółmi, a w drugim wyjechałam do Wrocławia na 3 dni. Bardzo ucieszył mnie ten wyjazd bo dawno tam nie byłam, a teraz miałam okazję. Chciałam tam się wyluzować i nie myśleć o niczym. Miałam okazję trochę pozwiedzać i to właśnie pokazałam wam we vlogu, który mam nadzieje się spodoba. Powiem wam, że jeśli macie możliwość to koniecznie odwiedźcie Sky Tower jest to taras widokowy na którym jest przepiękny widok ma panoramę miasta. Stare miasto również jest przepiękne i ma w sobie ten urok, a dla par polecam pójść na most z kłódkami. Z powodu nagrywania filmiku nie robiłam za dużo zdjęć, ale chociaż troszeczkę udało mi się zrobić.














You Might Also Like

1 komentarze

  1. Cudowne zdjęcia !a filmik zaraz obejrzę.
    Nie wiedziałam o sky tawer ale z chęcią pewnego dnia skorzystam gdy tylko znajdę się we Wrocławiu.
    Śliczny szał :**Bykocur*

    OdpowiedzUsuń

About Me

Popular Posts

Formularz kontaktowy