At night

00:46


W dzisiejszych czasach znalezienie osoby bez telefonu w ręku jest bardzo ciężkie. Nasze pokolenie w tym momencie jest strasznie pochłonięte cybernetycznym światem i nie widzi bez niego życia. Nie ważne czy spędzają czas ze znajomymi, czy też sami. W rękach zawsze trzymamy telefon. Przyznaję, że sama nie umiem wytrzymać długo bez sprawdzenia powiadomień na smartfonie. Z czasem coraz częściej używałam telefonu i popadłam w lekkie uzależnienie. Gdy się zorientowałam, że to wszystko zabrnęło za daleko, postanowiłam to przystopować. Zaczęłam wymyślać sobie różnego rodzaju zajęcia, tylko po to, by nie zaglądać do telefonu. Na początku było ciężko, ale z czasem da się przyzwyczaić. Mogę teraz wykorzystać ten czas o wiele lepiej, niż wcześniej.















You Might Also Like

0 komentarze

About Me

Popular Posts

Formularz kontaktowy