Cold water

12:50


Każdy z nas poza szkoła ma swoje przeróżne zajawki, którymi chce się podzielić, Niektórzy jednak nie lubią się tym dzielić, ponieważ boi się wyśmiania. Nie powinniśmy się tego wstydzić, bo każdy jest dobry w czymś innym. Jak już Wam wspominałam wcześniej, sama przez pewien czas bałam się pokazać bliskim swojego bloga. W tej chwili dziwie się, że tak zrobiłam, ponieważ wszyscy mnie wspierają, dodają mi motywacji i dzięki temu nie poddaje się tak łatwo. Od lutego zainteresowała mnie siłownia, bez której w tym momencie nie mogłabym żyć. Chodzę tam praktycznie codziennie i to jest to, czego moje ciało potrzebowało. Z każdym treningiem czuję się silniejsza i bardziej zmobilizowana. Docinki (oczywiście w formie żarciu) mojego trenera, są dla mnie bardzo niezastąpioną rzeczą. Dzięki temu wiem, że potrafię zrobić ćwiczenia z większym zaangażowaniem. Przez tę notkę chciałam Wam pokazać, że nie boje się pokazywać innym swojej pasji. Może dzięki temu, sami będziecie chcieli spróbować czegoś nowego.












You Might Also Like

0 komentarze

About Me

Popular Posts

Formularz kontaktowy