You Don't Know Me

14:00

Hejka :*
Dosyć dawno się nie udzielałam, ale potrzebowałam troszeczkę czasu, żeby wszystko sobie poukładać. Nie mogłam się zebrać do napisania jakiejś dłuższej notki.  Natomiast, już jestem z wieloma nowymi pomysłami na nowe posty, które będę starała się systematycznie dodawać. Wiosna już przyszła z czego się strasznie cieszę, ponieważ w lepszym komforcie można zrobić sesje niż zimą. Również rozpoczął się wielki czas przygotować do lata, trzeba złapać więcej motywacji do pracy nad sobą, umysłem i do wszystkich celów, które mamy zamiar osiągnąć. Na koniec mam dla Was sesje, którą wykonaliśmy ostatnia z Rafał Chojnacki Photography. Mam nadzieję, że wam się spodoba. Buziaki :*























You Might Also Like

3 komentarze

  1. Pięknie i sexy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały kolor sukienki :D Chętnie zobaczyłabym Ciebie w takim kolorze, ale w spódnicy lub w bluzce, bo jest on dla Ciebie niezwykle twarzowy :D

    OdpowiedzUsuń

About Me

Popular Posts

Formularz kontaktowy