S U R V I V E

13:24


Pewnego sobotniego wieczoru, spotkaliśmy się w klubie, tańcząc, upijając się w swoich spojrzeniach, a nasze ciała ruszały się w rytmie muzyki. Jednak nasze drogi szybko się rozeszły, chociaż na pożegnanie dostrzegłam twój uśmiech skierowany ku mojej osobie. Mijały miesiące, żadne z nas nie pamiętało tej sytuacji, a tym bardziej o swoim istnieniu. Aż pewnej nocy przeglądając jeden z portali społecznościowych dostrzegłam przypadkowo twoje zdjęcie i wszystko się przypomniało. Nie mogłam się powstrzymać, musiałam wykorzystać taką sytuację. Od tamtego momentu, mijały miesiące, a my się cały czas poznawaliśmy. Wydawało się to wszystko nierealne, a jednak coś nas do siebie przyciągało. Wiedzieliśmy, że możemy sobie zaufać. Za każdym razem jak do Ciebie głębiej dotrałam, na mojej twarzy pojawiał się uśmiech . Były plany, ale czas nas powstrzymał... 













Strasznie mi brakowało pisania postów, ale potrzebowałam przerwy, żeby podjąć słuszną decyzję o czym chciałam tu pisać, aby nie było chaosu. Mam nadzieję, że nowy post wam się spodobał i już niebawem kolejny. Buźka 

You Might Also Like

1 komentarze

About Me

Popular Posts

Formularz kontaktowy