Trouble

13:51

Witajcie!
Październik dobiegł końca, więc wypadałoby go podsumować. Szczerze, to nie spodziewałam się, że tak szybko on minie. Dla mnie ten miesiąc był jednym z cięższych miesięcy 2015 r. Każdego dni miałam mnóstwo egzaminów i testów. Gdy wracałam ze szkoły, to siadałam przy biurku i całymi wieczorami się uczyłam. Nie jestem pilną uczennicą, ale dobre oceny zawsze mnie satysfakcjonują i mobilizują do dalszej nauki. Dodatkowo wydarzyło się w tym miesiącu wiele dobrych i złych rzeczy. Czasami miałam ochotę wszystko zostawić i iść do przodu, ale coś podkusiło mnie, żeby jednak tego nie robić.Dwa tygodnie temu przejazdem odwiedziłam Berlin, który bardzo mi się spodobał. W tym poście jak sami zauważyliście nie ma moich zdjęć, ale za to są inspiracje i właśnie od czasu do czasu będę je tutaj umieszczać. Życzę wszystkim miłego tygodnia i zapraszam do komentowania. :)













You Might Also Like

11 komentarze

  1. genialne zdjęcia, poluję na takie jasne futerko, są obłędne ! :)

    Pozdrawiam i zapraszam na bloga 21-letniej mamy :)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja również poluje ale nigdzie nie mogę takiego znaleźć :/ Również pozdrawiam + super blog :)

      Usuń
  2. wzajemnie :),powiem Ci a raczej napiszę że zdjęci są mega inspirujące w tym poście
    http://julie-s-world.blogspot.com/2015/11/ulubiency-miesiaca_4.html

    OdpowiedzUsuń

About Me

Popular Posts

Formularz kontaktowy