You're such a

07:45


Hejka.
Dziś przygotowałam dla Was najnowszą odsłonę bloga. Zmieniłam wygląd strony, mam ciągle pełno nowych pomysłów na posty, sesje zdjęciowe, ale to wszystko będę Wam pokazywać stopniowo. Dzisiaj mam dla Was do przeczytania pewną historię i wyżej wspomniane nowe zdjęcia, które powstały podczas ostatniej sesji, która powstała z pomocą Chojnacki photography. Mogę być pewna, że wielu z Was poznało w swoim życiu osoby, które przy jednych zachowywały się inaczej, a przy nas jeszcze inaczej. Zastanawia mnie po co oni to robią? Ja tego za bardzo nie rozumiem. Może chcą przez to zachowanie mieć więcej znajomych? Moim zdaniem, jeśli ktoś chce być lubiany, powinien być sobą i nie być jak chorągiew na maszcie. Po pewnym czasie każdy i tak przekona się jak dana osoba jest fałszywa i nie wyjdzie jej to na dobre. Później nikt nie będzie potrafił zaufać tej osobie.Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że jeśli zwrócimy im uwagę, że coś nam się w danej osobie nie podoba, to ona się obraża i stwierdza, że nie powinniśmy zwracać jej uwagi, bo to ich prywatne życie.Na szczęście po pewnym czasie drogi tych osób rozchodzą się i można o nich zapomnieć. Jeśli ktoś z Was miał podobną sytuacje, to niech napiszę jak radził sobie z podobną sytuacją.















/Coat-Stradivarius/Hat-Stradivarius/Dress-Mohito/Shoes-Cocomoda/

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ja myślę, że każdy człowiek zachowuje się w jednej sytuacji tak, ale w innej może zachować się inaczej. To nie jest tak tylko, że ta osoba kogoś udaje może po prostu nie potrafi być sobą. Każdy ma przynajmniej dwa światy, dwa środowiska w których się inaczej zachowuje, np. szkoła i dom.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. spacja po kropkach ;)

    OdpowiedzUsuń

About Me

Popular Posts

Formularz kontaktowy