Love on top

13:32


Hejka! Jak mówiłam w tym poście opiszę przyjaźń tej samej płci. Długo się zastanawiam jak mam to opisać i szczerze ciężko jest mi przelać swoje przemyślenia, ale spróbuje uzasadnić jak najlepiej. Jestem dziewczyną i przyjaźnie się z obiema płciami, co jest logiczne. Najlepszą rzeczą na świecie jest przyjaźń, o którą trzeba nieustannie dbać. Ufam im, jednakże jak wspomniałam w poprzednim poście, płeć piękna posiada parę minusów. Gdy przyjaźń jak najlepiej leci to wszystko gra ale gdy już powoli zaczynacie się kłócić, obrażać się na siebie to wtedy zaczyna widzieć się tą drugą stronę tej osoby. Wtedy właśnie zaczyna się ''obrabianie dupy'', Twoje tajemnice zostają powiedziane innym żeby były tematy do rozmów,czasem bywa tak że najlepsze 'psiapsi' chcą się bić bo są pokłócone,a za kilka dni znów są najlepszymi przyjaciółkami od siedmiu boleści. Zdarza się często, że nie dochodzi do dochodzi do takich sytuacji, a Wasze relacje są kolorowe jak wszystkie kolory tęczy.
















You Might Also Like

0 komentarze

About Me

Popular Posts

Formularz kontaktowy