All my love

12:56

Rok 2015 dobiega właśnie ku końcowi. Jak dla mnie był bardzo udany. Mogę przyznać, ze zrealizowałam wszystkie plany, które chciałam. Założyłam bloga, który pokazuje mi, że warto robić to co się kocha, nie zważając na opinie innych. Zaprzyjaźniłam się z osobami, na które zawsze mogę liczyć. Poleciałam z rodzicami w wakacje na Fuerteventure, która niesamowicie mi się spodobała. Nauczyłam sie kilku ważnych rzeczy, przede wszystkim, że nie warto cofać sie albo stac w miejscu tylko podążać do przodu i realizować swoje cele. Ten rok z cała pewnością był udany i nie mogę się już doczekać na to, co przyniesie kolejny! Mam zamiar dalej spełniać swoje aspiracje jako blogerka i zaskakiwać was nowymi rzeczami. Czekajcie :)3,2,1,0 Szczęśliwego Nowego Roku! Życzę wam, abyście zrealizowali sie w 100% i żeby ten rok był lepszy od 2015:)















You Might Also Like

0 komentarze

About Me

Popular Posts

Formularz kontaktowy