Colors

11:01


Bywają takie dni,że siadamy i zaczynamy przypominać sobie naszą przeszłość,która bywała wspaniała, ale też taka,której nie chcemy pamiętać .Miło jest wziąć zdjęcia,pamiętnik i się pośmiać z różnych sytuacji.Niestety tych,które nie były miłe,nie da się wymazać całkowicie,ponieważ po pewnym czasie same do nas wracają i wszystko się przypomina.Rzeczy,które się wydarzyły pokazują,że los chciał dla nas takiego życia i nic nie jest w stanie tego zmienić.Czasem chciałabym wrócic do pewnych sytuacji i nie zmieniłabym ich, bo inaczej mogłabym nie być w tym miejscu co jestem, nie robić tego co robię.Na tym to właśnie polega. Nie możemy z życia zrobić filmu, z którego ucinamy momenty, które nam się nie podobają, aby nagrać je od nowa.Nie powinniśmy się zamartwiać nad tym, ze coś może nam nie wyjść, bo życie leci dalej i to my o nim decydujemy. Sami wyznaczamy sobie granice. Niech jutro bedzie lepsze niz dzisiaj




















You Might Also Like

5 komentarze

  1. Zdjęcia są świetne, ale lepiej by było gdybyś wstawiała je w większym rozmiarze, tak idelo <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zmieniłam i mam nadzieję że teraz jeszcze lepiej wyglądają :) Dziękuję :*

      Usuń
  2. Ostatnio pisałam na polskim rozprawkę właśnie na ten temat, że zawsze trzeba iść dalej i nie przejmować się tym, co było. Świetnie to ujęłaś! Śliczny płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ten temat wpadł mi przypadkowo :) Dziękuję bardzo :*

      Usuń

About Me

Popular Posts

Formularz kontaktowy