Girls Like

12:08


Hejka.
Długo się zastanawiałam o czym mogę napisać tego posta i nic mi nie wpadało do głowy. Jednak to, na co się zdecydowałam, jest związane z ludźmi. Chodzi mi tu o znajomości, które można zawrzeć przez internet. Wiele osób może od razu stwierdzić, że to jest śmieszne i bez sensu. Jakiś czas temu zgodziłabym się z tym, ale teraz uważam inaczej. Przez ostatni okres poznała dużo osób, z którymi na samym początku nie pomyślałabym nawet, że będziemy mieli tak dobry kontakt i ta znajomość będzie na dłużej. Nie powiem, trzeba trzymać dystans, bo nie każda osoba jest tą za która się podaje. Gdy dowiemy się, że to co nam zostało powiedziane jest nieprawdą, zazwyczaj robi nam się przykro. Przeważnie takie sytuacje są jednorazowe, ponieważ większość zachowuje się normalnie.
 
 
 








You Might Also Like

3 komentarze

  1. Nie ma się czym przejmować. Myślę, że poznawanie ludzi przez internet nie jest niczym złym, przecież prawdopodobieństwo, że się spotkamy jest bardzo małe. Świetne zdjęcia. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Znajomości przez internet czasami są bardzo dobre. Warto poznawać ludzi bo każdy coś może wnieść w nasze życie. Poznałam dwie cudowne dziewczyny i jeszcze dzięki jednej znajomości mogę rozwijać swoje umiejętności językowe więc same plusy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba do każdego nowo poznanego człowieka podchodzić z dystansem i z ograniczonym zaufaniem. Nie tylko tego z Internetu. Jeśli chodzi o znajomości zawarte online, miałam okazję zawrzeć takich kilka. Niektóre z nich dotrwały przez wiele lat do dzisiejszego dnia :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

About Me

Popular Posts

Formularz kontaktowy