Oceans

14:29

Hejka.
W tym poście mam dla was coś innego niż zwykle. Będę to robiła pierwszy raz, więc jeśli wam się spodoba piszcie w komentarzach czy chcielibyście częściej. Dowiedzie się o mnie czegoś nowego, czego możecie nie wiedzieć. Nie będę już taka tajemnicza, a za to bardziej otwarta. Domyślacie się o co chodzi?... Będzie to mój pierwszy DDOB Tag.!
1. Czym jest dla Ciebie piękno?
Piękno jest to pokazanie jaki mamy charakter oraz to co jest w sercu.
2.Jakim obrazkiem/zdjęciem/aforyzmem wyraziłbyś/wyraziłabyś swój dzisiejszy humor?
3. Jaki jest Twój sposób na udany poranek?
Gdy mam czas lubię sobie dłużej poleżeć,zrobić herbatę i obejrzeć jakiś fajny film.
4. Robisz makijaż codziennie?
Nie. Jeśli nie jest mi potrzebny wole być bez niego.
5. Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyczna?
Maxfactor, Loreal, Mixa, Golden Rose, Maybelline
6. Z czego składa się Twoja kosmetyczka?
Moja kosmetyczka jest bardzo mała, ponieważ noszę w niej tylko szminkę do ust, szczotkę i perfumy.
7. Gdzie najczęściej szukasz inspiracji?
Najczęściej jest to internet oraz otoczenie, w którym się obracam.
8. Jakie 3 rzeczy chciałabyś zmienić na świecie? 
Jakbym mogła coś zmienić, to chciałabym żeby była mniejsza wrogość wobec siebie, ceny i to
9. Jaką cechę charakteru w sobie lubisz, a jaką chciałabyś w sobie zmienić?
Najbardziej lubię w sobie to, że jestem pewna siebie, a co zmieniłabym  
10. Jaki jest najlepszy sposób na to, aby czuć się dobrze w własnym ciele i zaakceptować swój wygląd?
Moim zdaniem, nikt nie jest idealny. Jednak jeśli chcesz coś polepszyć w swoim wyglądzie zrób to.
11. Gdybyś miała możliwość cofnięcia czasu lub zobaczenia przyszłości to zdecydowałabyś się użyć którejś z tych opcji?
 Szczerze mówiąc, to żadnej, ponieważ jakbym coś zmieniła w przeszłości,mogło nie być tak jak teraz jest. Natomiast z przyszłością wole być nie pewna. 
12. Jakimi trzema słowami opisałabyś swoje życie?
Szalone,szczęśliwe i poukładane.
13. Skąd pomysł na założenie bloga?
Od dawna bardzo lubiłam czytać rożne blogi i pewnego dnia naszła mnie ochota, abym sama założyła.
14. Jak wiele czasu poświęcasz swojemu blogowi? 
Dosyć sporo
15. Co lub kto daje Ci największego kopa i motywację do prowadzenia bloga?
Przyjaciele,ja sama i inne blogerki.
16.Co jest/było Twoim największym sukcesem w blogowaniu?
Moim sukcesem są obserwatorzy, których coraz więcej przybywa i bardzo się z tego cieszę. Zrobienie tylu sesji zdjęciowych oraz rozwijanie swoich umiejętności.
17. Która z ambasadorek DDOB jest Twoją ulubioną?
Wszystkie są super.













You Might Also Like

1 komentarze

About Me

Popular Posts

Formularz kontaktowy