Ain't your mama

13:32


Zawsze gdy wykonuje coś bardzo ważnego, muszę w to włożyć dwa razy więcej pacy, niż osoba, która wszystko olewa. Wychodzi im to lepiej. Można dostrzec, że mają wszystko w dupie i idzie im z górki, nigdy się nie denerwują, a o stresie to nie mam co wspominać. Możemy zastanawiać się, dlaczego tak się dzieje. Po prostu oni mają to wszystko gdzieś . W tak wielu sytuacjach jest to takie niesprawiedliwe. Ja tu się mega staram, staje na palcach żeby wszystko było dopięte na ostatni guzik, a przez mały szczegół wszystko się zwali. Powinno powiedzieć się trudno i w małym stopniu stać się taką osobą, która nie przejmuje się dosłownie każdą rzeczą. Powiedz sobie wtedy '' Trudno, może tak musiało być".














You Might Also Like

2 komentarze

  1. Dobry wpis! Ja akurat jestem taką osobą, która wszystko bardzo bierze do siebie, trzeba wyluzować!
    Pozdrawiam,
    http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam tak samo, zawsze wkladam 1000% siebie w to co robie i bez wiekszego powodzenia a ktos nie przejmuje sie tym i wychodzi mu to na lepsze. Trzeba czasem sie z tym pogodzic i nie poddawac a w przyszlosci moze to zaowocuje i role sie odwrocą ;)

    OdpowiedzUsuń

About Me

Popular Posts

Formularz kontaktowy