Kill Em With Kindness

13:01


Wreszcie koniec! Tak długo czekałam żeby to napisać i wreszcie nadszedł ten czas. Wszystko w szkole zaliczone, więc można zacząć wakacje. W tym roku poszło mi zdecydowanie lepiej ale nie do końca tak jak chciałam. Najważniejsze, że się starałam jak tylko mogłam. Te wakacje zamierzam spędzić bardzo aktywnie z przyjaciółmi oraz rodziną. Na pewno będzie śmiesznie z jakimiś wpadkami bo jakby inaczej. Oczywiście zamierzam tutaj dodawać jeszcze więcej postów tygodniowo z sesjami które wykonujemy przy każdej dolnej okazji.


















You Might Also Like

3 komentarze

  1. Powinnaś popracować nad składnią zdań i interpunkcją bo miejscami nie za bardzo da się zrozumieć o co chodzi, na przykład tu: "W tym roku poszło mi zdecydowanie lepiej niż w ubiegłym ale nie do końca no ale trudno." to się jedno z drugim wyklucza.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to miłych wakacji. Zdjęcia przepięknie dobrane.
    http://girl0almighty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne inspiracje ! Życzę udanych wakacji :)
    dorota-z.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

About Me

Popular Posts

Formularz kontaktowy