Trumpets

13:26


Gdy leceę kilka godzin samolotem i nie mam co ze sobą zrobić, napływają mnie fale różnych myśli. Wtedy mam najlepszy czas żeby wszystko sobie przemyśleć i postanowić jak mogę pewne sprawy rozwiązać. Gdy przed oczami pojawiają mi się pewne sytuacje, które były czymś wyjątkowym, a wiesz że już tak może się nie zdarzyć. Pytanie "dlaczego?", "czy to moja winna?" Na to nie wtedy nie znam odpowiedzi bo nie wszystko zależy ode mnie. Wspominanie przyjemnych chwil, które już nie wrócą powodują u mnie ogromny ból. Przykre jest gdy z niektórymi osobami mieliśmy takie przygody, a później możemy je jedynie wyrzucić z głowy. Możliwe, że tak właśnie musiało być i nic nie zmienimy.  Jeżeli można byłoby to przywrócić i spróbować ułożyć od nowa to nie zawahałabym się.






You Might Also Like

0 komentarze

About Me

Popular Posts

Formularz kontaktowy