Perfect Strangers

12:06


Hejka kochani!
Mamy dzisiaj 06.06 i dokładnie rok temu o tej porze powstał mój blog. Kompletnie nie mogę w to uwierzyć. Od razu jak wstałam, miałam uśmiech na twarzy. Życie w blogosferze tak dużo mnie nauczyło i uświadomiło, że bez niego nie byłabym tą  osobą, która jestem teraz. Wydaje się, jakbym zakładała go wczoraj. Ukrywanie się przed znajomymi, zatajanie wpisów, aby uniknąć jakiejkolwiek opinii z ich strony, zostanie w mojej pamięci na długo. Teraz wiem, że to jest to, co mi się podoba i potrafię robić. Dosyć długo przebierałam w wielu dziedzinach, w których mogłabym się odnaleźć, ale to nie miało sensu, ponieważ po pewnym czasie i tak mi się nudziły. Chciałabym Wam wszystkim bardzo podziękować za to, że jesteście ze mną i pozwalacie mi się rozwijać. Za wszystkie komentarze te pozytywne oraz te mniej, które dają mi niezłego kopa do działania. Buziaki :*





















You Might Also Like

3 komentarze

  1. Gratulacje wytrwałości!

    Życzę sto lat bloga :3

    Sesja wyszła super. Ogrody w BUWie są przepiękne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,mam mały problem mianowicie jestem chłopakiem i nie wiem jak się ubierać. Może zrobiłabyś jeden wpis jak ma sie ubierać chłopak? Myślę, że super by to wyszło. Liczę na Cb.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale twoje nogi wyglądają seksownie w rajstopach, mówiąc szczerze od radu mi stanął

    OdpowiedzUsuń

About Me

Popular Posts

Formularz kontaktowy