Happy&Merry

10:16

Ostatni tydzień nauki i święta! Nawet nie zdajecie sobie sprawy, jak bardzo cieszcie się z tego powodu. Wreszcie będę mogła się wyspać i odpocząć od szkoły. Niczego bardziej nie pragnę, jak tych dwóch rzeczy. Teraz cały czas pomagam mojej mamie w przygotowaniach do świat. Nie chcę, żeby musiała samą to robić. Poza tym już coraz bardziej czuje klimat świat. Z tej okazji przygotowałam dla Was trochę inspiracji, które bardzo mi się spodobały i sama zaczerpnęłam z nich kilka pomysłów. Dawno nie dodawałam wpisu na bloga, ponieważ czekałam na ten odpowiedni moment. Mam nadzieję, że te inspiracje przypadną Wam do gustu i znajdziecie w nich coś dla siebie.



















You Might Also Like

2 komentarze

  1. bardzo fajny post, super zdjęcia. w końcu tylko kilka dni nauki! doczekałam się ;)
    http://girl0almighty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde, świetne zdjęcia, widziałam pare na pintereście i są już w mojej tablicy, a wystrój bloga jeszcze lepszy!
    w wolnej chwili zapraszam do siebie : www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

About Me

Popular Posts

Formularz kontaktowy