Santa Tell Me

11:10


Witajcie !
Wreszcie nadszedł ten piękny czas-Święta Bożego Narodzenia.Powiem Wam szczerze,że jestem przez to w skowronkach. Jak już wspominałam,są to moje ulubione święta i przygotowuje się do nich z wyprzedzeniem,ponieważ chce, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik i każdy czuł się najlepiej.Co roku staram się wyręczać rodziców w świadczeniu tradycji.Uwielbiam wsłuchiwać się wtedy w kolędy i rozmawiać z rodzinną na przyjemne tematy.Czym byłyby święta bez objadania się tymi wszystkimi pysznościami?Oczywiście ćwiczenia po tym są konieczne.Najlepszym prezentem w tym roku będzie przyjazd mojej siostry, której dawno nie widziałam.Pozwala nam to na spędzenie razem dużo czasu.Chciałabym wszystkim życzyć wesołych,radosnych i rodzinny świąt.:) A jak wam mijają święta?















You Might Also Like

0 komentarze

About Me

Popular Posts

Formularz kontaktowy