Golden light

12:32

W końcu mamy taką piękną pogodę. Gdyby tego było mało, to jest już coraz bliżej wakacji. Nie mogę się doczekać, kiedy w moje ręce trafi świadectwo i będę mogła zapomnieć całkowicie o szkole. Jestem już strasznie wykończona tą nauką i chciałabym już o tym wszystkim zapomnieć. Kiedy za oknem taka piękna pogoda, to nie mam ochoty się już uczyć. Mam cudowne plany na wakacje. Chce ten czas spędzić bardzo fajnie i aktywnie. Dzisiaj mam dla Was sesję z Chojnacki photography, na którą czekałam bardzo długo i wreszcie jest! Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Serdecznie zapraszam do komentowania.














You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ciekawie ;D
    Zajrzyj, będzie mi miło :

    efeel.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszasz do komentowania, a jak już ci ktoś mówi, że masz mordę jak ziemniaczek to usuwasz komentarz...

    OdpowiedzUsuń

About Me

Popular Posts

Formularz kontaktowy