Haunting

05:48



Hejka :)
Moja inwencja twórcza ostatnio trochę mniej mnie ponosi, ale zaczyna się w moim życiu dużo atrakcji i miejmy nadzieje, że dzięki temu moje tematy na nowe posty, będą samymi sztosami. Po długim zastanowieniu o czym dzisiaj napisać, wreszcie wiedziałam czego jeszcze nie było. Wpadłam na pomysł, żeby trochę napisała o spieszeniu się w relacjach z drugą osobą. Gdy chcemy poznać kogoś bardzo dobrze, aby nawiązać z nią bliższą relacje musimy to robić stopniowo żeby nie polecieć za szybko. Jak widzicie że jest coraz lepiej i lepiej, wasz kontakt nabiera większego sensu oraz macie dużo wspólnego, to wtedy powinno zapalić się zielone światełko. Niestety w pewnych momentach nie możecie już wytrzymać i wasz pośpiech jest niesamowicie nagły. W takich momentach można stwierdzić, że to może było potrzebne aby uświadomić sobie kilka rzeczy. 



































You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

About Me

Popular Posts

Formularz kontaktowy