Can't stop feeling

11:24


Znalazłam dzisiaj w galerii swoje zdjęcia, które było wykonane 3 lata temu. Gdy zaczęłam się mu przyglądać w mojej głowie wróciły wspomnienia z tamtego czasu. Niby tak niedawno, a tyle się wydarzyło i moje życie zmieniło swój bieg o 360 stopni. Miałam wtedy nadwagę, która mi nie przeszkadzała nawet gdy śmiali się ze mnie inni. Akceptowałam siebie. Tylko po pewnym czasie postanowiłam zmienić się. Miałam ogromną motywacje, robiłam to dla siebie, a nie dla innych. Również mogę stwierdzić zmianę w moim charakterze i w mojej postawie. Po tych latach jestem o wiele pewniejszą osobą, z motywacją na każdy dzień i akceptacją wszystkiego co się dzieje dookoła. Jak zaczęłam tak postrzegać świat to wszystko stało się takie łatwiejsze i z sensem. Uznanie innych dodaje mi siły. Uśmiechajmy się cały czas i róbmy wszystko żebyśmy szli tylko w górę a nie w dół. Życzę wszystkim miłego tygodnia.












You Might Also Like

9 komentarze

  1. Świetnie że akceptowałaś wtedy siebie jak i również po tym jak się zmieniłaś :)
    Lovett Lov Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli zmieniłaś się na + to tylko pozazdrościć. Super, że się akceptowałaś taką jaką byłaś :)


    www.nozi-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dobre jest to, że się akceptowałaś taką jaką byłaś a jeszcze lepsze jest to, że chciałaś się jednak zmienić dla siebie :D wielki +
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że zmieniłaś się dla siebie, a nie dla innych! :)
    Pozdrawiam :)

    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy robisz to dla siebie, a nie dla innych możesz osiągnąć jeszcze więcej niż sobie możesz wyobrazisz :)

      Usuń
  5. Trzeba akceptować siebie mimo wszystko, choc jest to ciężka sztuka w dobie kreowania ideałów w mediach. Bardzo cię podziwiam, jesli ci się to udaje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie możemy patrzeć na to co inni o nas mówią bo wtedy może nam się nie udać. Dziękuję bardzo :) Miło poczytać tyle cudownych słów <3

      Usuń
  6. 59 years old Administrative Officer Sigismond Kleinfeld, hailing from Thorold enjoys watching movies like "Tale of Two Cities, A" and Polo. Took a trip to Thracian Tomb of Sveshtari and drives a Ferrari 250 GT LWB Berlinetta Tour de France. zrodlo obrazu

    OdpowiedzUsuń

About Me

Popular Posts

Formularz kontaktowy